Sunday, November 1, 2009

MESYUARAT AGUNG TAHUNAN GERAKAN BELIA 4B KAWASAN PARLIMEN SRI GADING



بسم الله الرحمن الرحيم

Salam 1 Belia , Salam 1 Malaysia.

Alhamdulillah , semalam 1 November 2009 telah berlangsungnya Mesyuarat Agung Tahunan Gerakan Belia 4B Kawasan Parlimen Sri Gading. Pada tahun ini ada sedikit kelainan kerana ianya buat kali pertama selapas pindaan akta pertubuhan belia dan jawatankuasa yang sedia ada adalah penaja. Mesyuarat telah berjalan dengan lancar dengan bermula kira-kira jam 10.30 pagi. Pada mesyuarat kali ini juga memilih barisan kepimpinan yang baru bagi menerajui Gerakan Belia 4b Kawasan Parlimen Sri Gading bagi sesi 2009 - 2012. Sdr. Daud telah menag tanpa bertanding bagi jawatan Pengerusi Kawasan , manakala bagi jawatan timbalan ada sedikit salah faham tetapi bagi belia yang mempunyai wawasan yang tinggi ianya dapat diselesaikan dengan jawatan tersebut berpihak kepada Saudara Majdan. Bagi jawatan-jawatan lain ianya begitu selesa dengan tanpa ada mana - mana pencabar dan secara automatik menang tanpa bertanding. Saya sejali lagi dicalonkan dan keputusannya seperti yang saya nyatakan tadi.

Alhamdulillah dan terima kasih saya ucapkan kepada cawangan-cawangan yang mencalonkan saya begitu juga pada rakan-rakan dalam Gerakan Belia 4B . Saya sedayanya akan cuba menjalankan tugas yang diberikan dan akan cuba memberikan khidmat yang sebaik mungkin.

Sekitar Mesyuarat GB4B Parlimen Sri Gading:



Sdr. Daud
Pengerusi GB4B Kawasan Parlimen Sri Gading


Sdr Majdan
Timbalan Pengerusi GB4B Kawasan Parlimen Sri Gading


Sdr. Sharul Anuar
Ahli Jawatankuasa GB4B Kawasan Parlimen Sri Gading


Menerima Sijil Pertubuhan Belia Malaysia


Antara Perwakilan yang hadir


Sdr. Ar. Hamka
Mantan Pengerusi GB4B Kawasan Parlimen Sri Gading


Barisan Kepimpinan GB4B Kawasan Parlimen Sri Gading



Pewarisbangsa

Salam

5 comments:

rimajohor said...

anda memang aktif dlm gerakan belia, syabash, teruskan usaha anda, dan jangan putus asa andai dikeretek oleh sesiapa pun. mungkin itu hanyalah cabaran yang perlu dihadapi oleh org yg aktif seperti anda,Selamat berjaya.

Anonymous said...

belia 4b is malay dilemma

Anonymous said...

btol ker belia 4b ni sama jer fungsinya ngan kemas n penghulu iaitu 1 gerakan bawah tanah umno?

Anonymous said...

gb4b hanya akan jadi pretubuhan gajah putih bila ada individu bermentaliti rendah mcm sdr. majdan.makhluk ni hanya pandai cakap dan cakap.panggil itu ini,bagi itu ini,buat itu ini....hampeh-razali marni,parit baru.

puterait2020xyz said...

Bagaimana nak. Dapatkan borang pendafaran belia 4b sari najib @puterait2020@yahoo.com ahli pemuda umno bahagian sg bioh