Tuesday, June 15, 2010

SELAMAT KEMBALI KE MARSAH

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الحمد لله رب العالمين , والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمسلين وعلى اله وصحبه أجمعين

Syukur ke hadrat Allah dengan limpah kurnia serta izin dan inayahnya saya kembali ke MARSAH untukmeneruskan pengajian dengan selamatnya..........

Sudah 3 hari berlalu sesi pengajian jun 2010 ni dan apabila melihatkan pensyarah2 menggunakan it sebagai pemudah cara kuliah maka dengan gigih saya juga mula kembali untuk mengaktifkan blog ini. Walau pun kadang2 isi blig ni yg bukan2 tapi sebaik mgkin kali ni hmmmm x kan ade kot bnda yg bukan2
.

Antara subjek sem 3 kali ini :

* P&P Bahasa Arab - Ustaz Hakim

* Pengajian Islam - Ustazah Maleha

* Bimbingan & kaunseling - Tuan Haji Mahali

* Fiqh II - Ustaz Hesamuddin

* Ulum Al-Hadith - Ustaz Hakim

* Pengukuran & Penilaian - Puan Normah

* GERKO - Sukan dan permainan


Yang menariknye semester kali ini pemantapan ilmu dan juga mua'iyasyah (budaya quran) dah ada jam kredit, x cukup jam kredit x boleh masuk periksa, so kena taat dan buat la yang terbaik.


Saya juga mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua yang bakal menerima anugerah dekan pada esok petang dan diharapkan agr keputusan2 yang hebat akan terus dikekalkan hgga tamat pengajian dan menamatkannya dengan cemerlang.

Ada banyak cerita yang nk dicseritakan tapi x mengizinkannya kerana dah masuk wktu lunch hour so kena makan dulu dan kite akan sambung di episod yg akan datang.

daaaaaaaaaaaaa

No comments: