Wednesday, June 16, 2010

YANG MANE SATU NIIIIIIIII

Salam,

Lepas je taklimat GERKO kt dewab kluiah 2 tadi aku terus bergegas dgn adik2 bilik aku ke angsana, zizi nak tukar buku kt badan kerana ada helaian buku yg x de pada buku yang dibelinya semalam, aku pulak haaaaaaaaaa tengah gilerr nak cari camera. Kamera nikon yang ada ni mmg masih elok tp aku rasa macam nak wat bisnes bile ada kamera besar cikit ni, 2 jenis kamera ni yang aku tgh cari2



Canon 550D

Nikon D5000


hmmmmmmmmmmm member2 aku kt AADK mcm2 katanye, itu la ini la, hmmmm aku tunggu jga la bile balik BP baru cari dn bncg2 ngan member2 supaya aku dapat kamera yang terbaik, hmmmmmmm niat dihati nak beli ary ni jgak sbb esok kan ada anugerah dekan so boleh la aku minta abg staff kt MARSAH tu tlg capture2 kan pic kami yang dapat anugerah ni, nmpaknye x kesampaian laaaa pakai je la kamera yang ade ni, lg pun sejak2 ada balckberry ni aku pun dh x bwk kamera tu sbb kamera blackberry ni ok, ok nak siap2 malam ni kt bilik ada wt kenduri kesyukuran bagi bdak2 bilik yang dapat anugerah dekan dan sekali jgak tahlil arwah untuk arwah abah yang dh dekat 3 bulan pemergiannya ke rahmatullah..

Jumpa lagi

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa














No comments: