Sunday, August 17, 2008

ISYTIHAR KELUAR PARTI


Salam.....

Saya SHARUL ANUAR B SAIM no ahli 03385471 dengan ini mengisytiharkan keluar daripada umno kerana pucuk pimpinan di bahagian sudah tidak memerlukan suara orang muda lagi. Dan saya dikatakan tidak bijak memilih pemimpin. Saya juga dikatakan lajak daripada orang tua.

Ingin saya mengambil perhatian semua, mungkin ada yang memperlekehkan apa saya boleh buat bila sudah keluar daripada parti, tetapi ingat saya orang muda yang berada di IPT. Hampir 99% orang muda yang ada di IPT sudah tidak suka kepada UMNO, jelak muak benci dengan kepimpinan UMNO. Mereka akan tertanya-tanya orang muda yang selama ini menyatakan hidup mati akan bersama UMNO kenapa tiba-tiba pula dia keluar. Mesti ada sebab musabab nya. Dan apabila saya memberikan jawapannya sudah tentu orang muda akan lebih benci dan tidak suka lagi kepada UMNO.

Saya megucapkan ribuan terima kasih kepada ketua bahagian yang telah memberi tunjuk ajar macam mana saya nak kafan dan kebumikan UMNO.

Saya masih sayangkan UMNO, saya tidak benci kepada UMNO, tetapi yang saya benci dan meluat adalah kepimpinan sekarang yang berada di dalam UMNO.

Buat masa ini saya tidak akan masuk mana-mana parti untuk meneruskan perjuangan saya. Saya akan kembali meyertai UMNO semula apabila kepimpinan bertukar. Kalau 10 tahun lagi baru tukar maka 10 tahun lagi lah saya akan menyertai UMNO semula , itupun kalau UMNO masih ada ..................


Salam Perjungan


PEWARIS BANGSA

No comments: