Wednesday, August 27, 2008

KUASA AHLI

Salam.................

Setelah ketandusan isu yang ingin ditulis dalam blog ini akhirnya penantian berakhir dengan satu sumber cerita daripada sahabat-sahabat yang yang setia terhadap parti yang disayangi.

Alkisah perhubungan negeri telah menerima beberapa pucuk surat daripada cawangan-cawangan yang bersidang dengan luahan rasa tidak puas hati dengan kepimpinan yang ada. Cerita yang lebih mengejutkan lagi ada cawangan-cawangan yang diarah bersidang semula atas asbab yang tidak diketahui. Lihat lah wahai sekalian ahli UMNO bangkit dan belajarlah menulis surat-surat cinta beracun kepada pucuk pimpinan tertinggi agar orang-orang yang merasakan diri nya hebat akan kecut dan takut dengan kebangkitan sekalian ahli yang sedar akan kuasa yang ada pada tangan mereka.

Begitu juga dengan pencalonan, ahli juga punya hak dan kuasa untuk menentukan siapa yang mereka rasakan layak untuk memimpin mereka kelak, jika kepimpinan sekarang diteruskan maka rosaklah parti dan pemimpin masa hadapan dengan setiap kuasa itu akan diwarisi ahli keluarga dan cawangan sahaja.

Mereka merasakan diri mereka hebat sehinggakan mereka lupa akan perkataan "ADA LAGI" kalau mereka rasa diri mereka berkuasa ada lagi yang lebih berkuasa, kalau mereka rasa mereka kaya ada lagi yang lebih kaya, tapi tak tahu pula kalau dia rasa dialah segala-galanya di sana sehingga lupa asal usul datangnya dari mana.

Bangkit wahai sekalian ahli UMNO, kepimpinan ini sudah mengajar untuk kita jadi kurang ajar terhadap kepimpinan mereka, mahukah anda semua jadi seperti lembu yang dicucuk hidung, ke mana mereka arah pergi dengan taat setia anda turut, tak salah rasanya sesekali kita "menderhaka" terhadap pemimpin yang derhaka kepada bangsa.

Bangkitlah semua dari semburan asap-asap kemenyan yang disemburkan kepada semua ahli bagi menurut kehendak nafsunya. Jangan kita bersubahat dalam memimpin pemimpin yang akan menjahanamkan bangsa. Mahukah kita semua mewarisi bangsa yang bangsat daripada pemimpin yang laknat yang akan menjahanamkan kita semua kelak. Jangan, jangan sekali-kali kita bersubahat dalam membuat perkara ini. Kita punya kuasa untuk merubah dan segalanya kita serah kepada YANG MAHA BERKUASA ...........................

Salam perjuangan
PEWARIS BANGSA

No comments: