Sunday, August 17, 2008

KETUA BAHAGIAN YANG SYIRIK


Salam,

"HIDUP MATI MAKAN TAK MAKAN PERJALANAN SEMUANYA DI BAHU PAK LAH"

Itu lah yang di ucapkan seorang ketua bahagaian yang angkuh dan bongkak di dalam persidangan tahunan cawangan pada malam nisfu syaaban.

استغفر الله العظيم
أشهد ان لا اله الا الله وأشهد ان محمد رسول الله

Beristighfar panjang saya apabila mendengar kembali ucapan itu melalui rakaman yang saya buat pada malam itu. Ketua bahagian ini seolah - olah menjadi jelmaan FIRAUN yang mana selepas ini kita boleh panggil MAHA KETUA BAHAGIAN .
استغفر الله العظيم ini kah pemimpin yang ingin dicari. Si angkuh ini berkata saya hilang pertimbangan di dalam memilih pemimpin . Tak kan saya nak pilih pemimpin yang biadab dan tidak ada displin ketika mesyuarat boleh menghisap rikok di depan ahli persidangan . Dan adakah saya nak bagi saham sekali untuk memilih pemimpin yang syirik. Tidak jawapan saya. Saya tidak menyebelah mana - mana pihak tetapi tuan-tuan dan puan-puan boleh fikir sendiri lah sama yang penting TEPUK DADA TANYA IMAN, kalau tanya SELERA boleh jadi syirk.

Alhamdulillah ALLAH masih sayangkan saya dan menyelamatkan saya daripada mencadang dan menyokong seorang pemimpin yang syirik dan munafik . NAUZU BILLAH.

Kepada perwakilan yang terpilih untuk menjadi perwakilan di peringkat bahagian fikirlah lah dengan sewajarnya, kalau perlu solat istikharah solat lah , mohon pertunjuk daripada ALLAH . Saya akan terus mendoakan agar semua nya selamat.


Saya menulis ini berdasarkan bukti yang mana ucapan ketua bahagian itu ada saya rakamkan.

Kalau berminat untuk mendengar ucapan itu hantarkan alamat email kepada saya syah.putra@ymail.com


Salam Perjuangan


PEWARIS BANGSA

No comments: