Wednesday, August 6, 2008

Salam Perkenalan

بــــسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Selawat Dan Salam ke atas baginda nabi MUHAMMAD SAW dan sekalian para sahabat,

Di kesempatan ini saya melahirkan rasa syukur kehadrat Allah SWT kerana dengan izin NYA telah dapat saya mewujudkan blog saya sendiri, yang mana kita sedia maklum kita sudah berada di alam yang saya kira cukup hebat walaupun ianya hanya sedikit ilmu sahaja yang dikurniakan oleh NYA.

Tujuan mewujudkan blog ini hanyalah sekadar minat dan ingin menambah kenalan blogger yang mana pada ketika ini mempunyai isu atau perkara yang hangat dan hebat di perkatakan khususnya rakan-rakan yang berada di arena siasah.

Saya rasa setakat ini dahulu dan kepada semua blogger dapat lah memberikan komen yang membina bagi memperbaiki penulisan saya.

Sekian dahulu daripada saya

PEWARIS BANGSA

No comments: